God natt!

Lillasyster försöker få storebrors uppmärksamhet :) 2/11-09



Här sitter jag och känner mig tokdeppig! Och det är ta mig fasen "lingonveckans" fel. Den har precis startat och det är alltid alldeles innan eller typ samma dag som den kommer som jag blir deppig. Så himla trökigt och känner mig så  himla värdelös och kass på det mesta. Speciellt som Mamma, sambo och "wannabefotograf".

Var bara tvungen att dela med mig av mitt hemska humör. Nu blir det sängen och sova bort detta hemska humör! Brukar bara hålla på i en dag oftast så det blir nog säkert en bra dag imorgon! :)

Tänkte att jag skulle passa på att lägga in någon ny bild också men kamerasladden ligger uppe så jag tar det imorgon istället!

Något positivt är ju att jag nu har gått ner 6 kg! :) Har stått still på minus 4 kg i några veckor men äntligen hade det hänt något på vågen också! Bara ett kilo kvar tills det jag vägde innan jag blev gravid med Elvis och därefter är det 6 kg kvar till det jag vägde då jag och David träffades. Tänkte att jag ska försöka ta mig dit ner men till delmålet är det alltså bara 1kg kvar!! Måste dock försöka börja träna lite här hemma.. Försöka få bort hängmagen... Om det nu går.. kämpa kämpa!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Påminn mig om att jag ska tipsa dig om en grej imorgon!

Kul att du kommer igång och bloggar igen :)

2009-11-08 @ 01:01:13
Postat av: Malin

Du får gärna skriva om hur du går tillväga med din viktminskning :) Kanske nåt recept på Lchf mat? För det var sånt du åt va? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback