Idéer



Några bilder som tagit i helgen på barnen..


Jag har inget speciellt att skriva och har suttit ett bra tag för att röra runt i skallen efter några intressanta meningar iallafall. Utan resultat dock, typiskt! Så det blir inte mycket skrivet förutom att helgen har rusat förbi oss alldeles för fort som vanligt. När ska det ändras??

Måste försöka få till lite nyfikenbilder i veckan, speciellt på andras barn. Har ju mest på mina egna och så ska det inte vara. Ska väl försöka fota lite hos dagmammorna men vill ha lite andra slags bilder med. Frågan är vilka barn jag ska hoppas på gör något nyfiket :) och i vilken miljö.

Ska sova på saken och hoppas på att jag får några bra idéer. Håll tummarna vettja!

Men se där...Det blev ju några ord skrivna iallafall!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback