Rusat förbi




Godkväll!
Helgen har rusat förbi oss som vanligt och själv hänger jag inte riktigt med. Är det verkligen redan måndag imorgon? För mig så kunde helgerna gärna få vara lika långa som veckorna, det vore något det.

Vi var iväg och firade min ena syster som har fyllt 30 i lördags, god mat och trevligt umgänge! Efter det for vi hem för att kika på körslaget och röstade massor på den bästa kören, som också vann! Fy vad bra ni var, Team Hanna!

Idag blev det ett till kalas och det var Davids ena farbror som också fyllde år i veckan.

Imorgon ska Elvis iväg till västansjöskolan eftersom dagmammorna är där på måndagar och jag funderar på att ta en promenad dit istället för att ta bussen. Det känns som att det vore skönare med en promenad än att trängas med alla skolbarnen på bussen och behöva ha Ella i bärselen samtidigt som man ska hålla koll på Elvis. Och det är ju inte så långt heller - två kilometer eller något. Det vore väl en ganska okej morgonpromenad att traska dit och tillbaka! Fast om det snöar så föredrar jag nog skolungarna.....

Jag ska väga mig imorgon också. Så får vi se om det hänt någonting på en vecka. Det är ju inte alls säkert men jag hoppas det iallafall, lättare för motivationen att hänga kvar om det får lite klister att hänga i (typ? haha). Nä, men alltså motivationen stannar ju kvar lättare om det har hänt något.


Nu hör jag tvättmaskinen ropa "fääääääääääääääääääääärdig!" så det är väl dags att vi knatar ned och hänger den. Elvis är vaken än också. David var uppe och försökte lägga honom i 45 minuter men han bara grät. Så nu sitter han och kikar på Beck som började precis. Så tvätten får minsann vänta en liten stund till.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis, såg på din systers sida att du minsann fyller år idag :)

Postat av: Lisa

åh vilken fin bild!! och grattis!! kram.

2009-02-02 @ 18:58:00
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: M

Grattis! =)

2009-02-02 @ 19:03:58
URL: http://ebajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback