Frisk och kry!


14/12 - 08



Av någon konstig anledning så är mina ögonlock väldigt tunga och vill helst vila i ett läge jag absolut inte gillar - helt stängda. Visst, det går väl att skriva ett inlägg när jag blundar också men det resulterar ju i att en igenomgång av inlägget är ett måste eftersom jag inte kan rätta felen på en gång. Ni vet sådana är slarvfel när man snubblar över tangenterna?

Det roliga med att jag är trött tidigt är ju att jag oftast ändå lägger mig sent. På något vis brukar jag lyckas med att hålla mig vaken bra nog länge för att möta ett morgontrött monster i spegeln dagen efter. Inte trevligt alls må jag skriva!

Jag tror förresten bestämt att (nästan) varenda jäkel jag känner är tokförkylda just nu och här sitter jag utan en minsta gnutta snor i min näsa. Känns nästan lite elakt, faktiskt! Fast jag lär väl ligga helt däckad när ni andra blivit friska, haha! Jag har ju tre filurer här hemma som attackerar mig med baciller men än så länge står jag emot. Frågan är bara hur länge och hur däckad jag blir då.

Nej, nu ska jag gå och vara frisk och KRY! ;)
(fy vad jag lär få ångra detta när det är jag som blir offret.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback