Bara jag kvar

God dag!
Imorse upptäckte vi att även Ella har feber så jag antar att hela familjen ligger snart. Elvis hade 39,6 imorse så det blev till att ge honom Alvedon. Han blev dock jättearg/ledsen när han inte fick mer än den lilla slurk han fick, haha.

Just nu sitter jag och funderar lite. Mest på om jag ska föröka fixa en hemsida och ha som en slags portfolio med mina bilder. Det trökiga är att jag inte minns något från webbdesign-lektionerna så jag vet inte om jag orkar försöka knåpa ihop en egen. Frågan är ju hur jag annars ska göra. En till blogg, fast en fotoblogg? Och om jag isåfall ska göra det så är ju frågan om jag ska göra en underblogg till denna eller en helt ny adress. Hm.. det lär ju dröja ett tag innan jag bestämt mig.

Måste göra en ny design till den här bloggen också. Jag har ju inte gjort något med den på jättelänge så borde ta tag i det ikväll.

Nu ska jag springa iväg och hämta kameran. Kanske har jag något i den att bjuda på? Det återstår att se!

Uppdaterat 15,40 : Stackars Ella är uppe i 40 grader nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback