Jul & nyår


syskonen Malm :)



Här är några blandade bilder från julen. Tar sådan tid med bilderna så orkar inte lägga in flera, haha!
Blev inte så mycket fotograferat egentligen eftersom man hjälpte barnen mycket med paket osv.
Och när tomten kom så ville Ella vara i min famn, blev lite tillbakadragen liksom.. men vågade gå fram själv att hämta paket så hon var inte rädd iaf :)  Elvis däremot han sprang fram till dörren när tomten kom och skrek "hörrni!! hörrni!! Tomten kommer!!!!! ", haha :)





Tre bilder som mamma fotade på julafton:







Elvis har åkt skidor för första gången och det gick riktigt bra!
Såg inte ut som att det var första gången :)




Julen har varit och nyårsafton är imorgon. Eller ja, idag för att vara mer exakt eftersom klockan faktiskt rusat iväg och blivit ett, mitt i natta. Dags att dreggla kudde snart med andra ord!

Julen har iallafall varit bra och stressig som vanligt men det hör till! Vi firade jul hos davids föräldrar och syskon dagen före jul, sedan blev det julafton i mora med mina föräldrar och syskon. Juldagen begav vi oss hem från Mora och drog direkt till Davids farmor och farfar för julmat och sedan en sväng till mina föräldrar för att fira med min bror som jobbade hela julafton. Så himla mysigt att se barnen öppna sina julklappar. Jättemysigt med julen men rätt skönt att det är över, haha!


Elvis fick prova att åka skidor, som tidigare skrivet, häromdagen och det var så himla roligt att se. Han älskade det!

När Ella låg i magen så hade vi namnet Vilja som förslag också och nu så här i efterhand så hade det varit perfekt, haha! För nu är hon verkligen i 1,5årstrotsen. Testar alla gränser och har en väldigt stark VILJA! :) Det är ett himla  fint namn iallafall tycker jag!


Imorgon är det nyårsafton och vi ska inte göra något speciellt. Tänkte beställa en familjepizza och mysa med barnen. Känns rätt skönt såhär efter jul och allt att bara sitta hemma. Mysa in det nya året med barnen :)


Nej, nu ska jag kika klart på Flickan som lekte med elden och sedan blir det en dejt med John blund :)
Ska återigen försöka ta tag i bloggen. Förstår inte vad som hänt... uppdaterade ju minst en gång om dagen förr!


God natt och gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback