Grattis Honey!

Tjenamors! Det händer inte allt för ofta att jag skriver ett inlägg såhär tidigt på morgonen. Brukar ju snarare vara mitt i natten, strax innan läggdags.

Så varför är jag vaken nu? Jag har faktiskt varit vaken sedan halvfyra. Vaknade då av att Elvis sa att han hade ont i magen och sedan ville han ha vatten. Råkade snudda vid honom och kände direkt att han var kokhet, feber antagligen. Mycket riktigt! 39,5 hade han då. Så vi fick i honom lite Alvedon men vi var alldeles för pigga för att somna om. David gick ner och tog sig en dusch samtidigt som Ella vaknade av hans inte alls smygande försiktiga stamp ned för trappen. Så Vi har varit vaken en stund nu.

Vi ska dock lägga oss med barnen och sova middag en stund på förmiddagen så vi är pigga! Jag ska ju fotografera mina kusiner ikväll så då vill jag ju vara pigg!


David fyller år idag också! 28 år.. Jisses vad fort det går. Han var 22 och skulle fylla 23 samma år när vi träffades. Nu är det jag som är 22 och fyller 23 snart! :) Så vi har sjungit och grattat honom nu på morgonen. Låter så himla roligt när Elvis sjunger 'ja må han leva', haha! Grattis till dig Honey!!



Nu är det nog dags att motionera valkarna upp för trappan och lägga  sig en stund med barnen :)



Mina charmtroll!







Avslutar med en bild på Nini och Jörgen. Så fina tillsammans! :)




Kommentarer
Postat av: Barbro Eriksson

Hej Kaisa,kommer du ihåg mej

GodJuloGottNyttÅr

2009-12-20 @ 14:48:50
Postat av: Kaisa

Hej Barbro! Ja det gör jag absolut!

God jul och gott nytt år på dig med! :)

Postat av: Eva Sturessonsson

Så mysiga de små busarna men så mycket glädje av varandra. Älskar er mina små barnbarn

2009-12-26 @ 13:30:57
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Eva Sturessonsson

Och Nini och Jörgen så fina med

2009-12-26 @ 13:31:56
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback