Lyckat!

Här sitter jag och hade tänkt lägga in bilder från idag. Tyvärr så går inte det eftersom det krånglar just nu, typiskt! Fast om jag ska vara ärligt så tänkte jag bara slänga in en bild på traktortårtan och sedan lägga in några andra imorgon. Så det gjorde ju inte så jättemycket egentligen.

Imorgon, om uppladdning av bilder fungerar, dyker traktortårtan upp på bild! Den blev ganska lyckad faktiskt, tror jag. Det verkade så iallafall.

 Elvis hade iallafall en riktigt bra dag, det märktes tydligt! Ett leende på läpparna hela tiden och han hade inte tid alls för att öppna presenter. Han tyckte att det var mycket roligare att det kom en massa folk och barn så han ville bara leka. Men tillslut så hade han öppnat alla presenter och verkade väldigt nöjd. Tack allihopa!

Lägger in bilder imorgon och skriver lite mer då istället.

Söv gött!


Kommentarer
Postat av: Lotta

gud va fin du vart i håret såg det inlägget nu!! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback