putta bort de andra barnen

Godkväll!

Jag slänger in lite bilder från dagen idag så här innan läggdags. Bilderna är från idag då vi varit i Flugbo för att fira Davids syster som fyller 18 år imorgon (GRATTIS!!). Riktigt god mat och trevligt umgänge. Vi kom hem runt kvart i tio ikväll så vi var där ett tag men tiden gick så himla fort så nu känns det inte alls som att jag borde sova, haha!

Ni skulle ha sett Elvis i fredags då vi hämtade honom i skogen här i närheten efter att ha varit hos dagmamman (den ordinarie var dock sjuk så han fick vara hos en av de andra). Alla barnen samlades runt Ella för att titta på henne och då kom Elvis och markerade att det minsann var hans syster. Han började putta bort de andra barnen - det är ju hans lillasyster! Gofisen. Det känns så himla bra att han inte är svartsjuk. Så himla go med Ella förutom ibland då han kan få för sig att plötsligt "slå" till henne men det hör ju till åldern. Och han blir inte sur om vi håller henne eller något sådant heller.

Det roliga med Elvis är att han har upptäckt att vi springer till Ella då hon "gråter" så Elvis brukar fejkgråta ibland. Han brukar lägga sig i babysittern och köra med sitt fejkgråt, haha. Han vill nog ha lite uppmärksamhet då och har märkt att Ellas sätt fungerar bra..

Nu ska jag se klart på Eurovision Songcontest och sedan ta med mig valkarna till övervåningen och sängen. När vi kom hem ikväll så råkade David slå på ettan på tv:n och DÅ kom jag på att det faktiskt var något bra på tvn:n ikväll, haha. Vilken tur att man har minnet med sig!


Några bilder som jag tog:


Några bilder som David tog:



Nä, usch.. jag orkar inte lägga in flera bilder. Det låg faktiskt 130 bilder i kameran (fast då är det många bilder som är väldigt lika varandra) och det var bara från tiden då vi var hos Davids föräldrar idag, haha.. Nä, jag får allt lägga in fler bilder en annan dag.

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Härliga bilder Kaisa! Tycker du ska gå med i TisdagsTemat här på bloggen! Tjata lite på mamma också! Förstår nu från vem du ärvt din talang för att fota!

Postat av: Mikaela

Jättefina foton!

2008-05-27 @ 15:47:03
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback