Tragiskt

Kan någon komma och gräva ur all sågspån i min skalle? Det är alldeles för fullt med sådant för att något vettigt ska kunna fastna i min skalle. Misslyckad? YEAH! Jag ogillar starkt att få bevisa för mig själv att jag är lika korkad som jag trott. Tragiskt men jäkligt sant.

David börjar på sitt nya jobb imorgon och drar iväg hemifrån innan sju eftersom han börjar jobba vid sju. Elvis dagmamma hämtar honom vid kvart i åtta eftersom de ska till lokalen imorgon och jag själv drar iväg med bussen halvnio. Jag ska ju ha prov kl.13,00. Och klockan två ska jag vara hos barnmorskan, snacka om smart! Så det är bäst för mig att jag kan det där provet och kan springa därifrån strax innan två.

Det känns riktigt skönt att David faktiskt kommer hem samma kväll som han dragit iväg och jobbat, lyxigt och ovanligt!


Här är bilder på magen, med ränder kvar från graviditeten med Elvis. V.31 (30+3)


Jag vet att den ser lite rolig ut men ja.. vad ska man göra! Hängmagen har inte riktigt fyllts ut heller men det kommer väl.




Nu ska jag leta fram en spade och gräva ur lite sågspån! Håll tummarna för att det inte bara fylls på med nya sågspån innan jag hinner trycka in lite ordbildning och grammatik till provet imorgon! Smart att börja plugga kvällen innan..


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Du får inte nervärdera dig så du är inte dum på nå vis och du vet att du kan. Du har svårt att få tid till att plugga bara och att starta i tid. Men du kan bara du vill och har tid att plugga så är det med er alla fyra ni kan bara ni pluggar och börjar plugga itid. Igymnasiet hade du kunnat få mvg i många ämnen men du var trött. Skoltrött och gravid.

Postat av: Lina

Åh de måste vara mysigt med bebis i magen igen, man kan ju faktiskt sakna magen. konstigt nog :) Det är klart du klarar provet Kaisa, de vet jag.
Korkad är du då rakt inte :)

2008-03-03 @ 09:58:51
URL: http://linadahl0f.blogg.se
Postat av: helen

gud så mys med bebis i magen.

2008-03-03 @ 14:33:07
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: Sofie

Halkade in på din blogg bara men grattis till bebisen i magen och en jätte söt son :)
/Sofie

2008-03-03 @ 20:20:22
URL: http://sofiewestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback