Damn it!

Attans! Davd råkade få med sig vagnen till jobbet och nu sitter jag här utan. Det vräker ned snö och att dra Elvis i pulkan känns inte lockande eftersom jag lär dö då (typ). Det enda alternativet är att ta tvillingvagnen, hmm.. Är det bara jag som tycker att det känns lite pinsamt när bäbisen fortfarande ligger i magen?

Jaja, får inviga syskon/tvillingvagnen. Det hade ju faktiskt kunnat vara så att vi sålt den andra vagnen och då hade jag ju bara kunnat använda den nya, men vad tusan...nu är det ju inte så, haha!

Fy vad det snöar. Jag kommer att vara dyngsur när jag kommer till Bollnäs. Ser ni ett vandrande snömonster så kan ni vara lugna, det är bara jag som är ute på!


Kommentarer
Postat av: malin

haha ja dom är för underbara ungarna :) tänk att det kan vara så roligt me en potta, det är nog favoritsysslan nu.vi får väl se om det kommer nå kiss nått tag, men tydligen är d roligast att leka att man kissar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback