Åkte utför bron

Ursäkta att alla mina inlägg skrivs sent på kvällarna!
 Det är väl mest då tiden finns för att blogga.





Efter att lunchen hittat ned till våra magar så bestämde vi oss för att dra till Lillvik (badstället) idag. Jag tänkte att jag skulle sola riktigt, första gången sedan Elvis föddes, men jag gick hem lika vit som innan. Det var en massa moln som kom på besök och solen tittade bara fram lite då och då. Otippat att solen kom fram för att stanna när vi börjat vandra hemåt igen. Så det blev mest att sitta i skugga idag.

När vi kom hem drog vi ihop en pastasallad med rostbiff och slängde i oss för att sedan hänga på David till Bollnäs. Han skulle träna på långnäs (de gör det på somrarna) och jag tyckte att vi lika gärna kunde följa med vi också. Vi gick på en promenad in till stadens torg för att säga hej till mina föräldrar innan de drog hemåt och sedan lekte vi lite i lekparken.

Innan vi begav oss hem till Hällbo igen stannade vi till hos mina föräldrar en snabbis. Det blev en snabbvisit eftersom David skulle ut och fiska mört till kräftfisket när vi kom hem. Så nu är han och grannarna mittimot ute i mörkret och hoppas på fisk.







Eftersom Elvis höll sig vaken ikväll när vi åkte hemåt så var jag bara tvungen att ta ett kort då man verkligen ser hur hans ansikte ser ut just nu:


Varför? Jo det var så att han råkade åka utför vår bro och altan med sin bobbycar. Stackarn! Rakt ned i backen med ansiktet först. Det lyckades han med strax innan vi for till Bollnäs.

Nu ska jag kika vidare på Sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aj, det såg inte så skönt ut på Elvis kind. Tur att barn hämtar sig snabbt :) Fina kort på de senaste inläggen, som alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback