Pedantisk?


Mina gofisar!

Godkväll gott folk!
Mitt humör tog sig upp från botten senare under dagen och allt var som vanligt igen, skönt. Vi gjorde dock ingen nytta alls idag ändå. Vi bara satt och gjorde ingenting. När vi insåg att det var väldigt tråkigt så drog vi iväg till badplatsen för att låta David och Elvis plaska lite. Jag var faktiskt lite avundsjuk och svor åt mig själv för att jag inte tagit med bikinin dit - Det var ju inga andra där! Eller ja, två stycken men det räknas knappt! Så det hade ju inte spelat någon roll om mina valkar hade fått hänga fritt. Att bikinin är lite liten hade inte heller varit något problem.

Davids andra semestervecka har just börjat och efter denna så återstår det två till, riktigt skönt. Och jag klagar absolut inte över att David ofta kliver upp med Elvis och låter mig och Ella sova vidare.

Imorgon måste vi hitta pedanterna inom oss och verkligen storstäda här hemma. Frågan är hur mycket vi får gräva runt i oss själva innan vi hittar på någon pendantisk gnutta? Hm, pedantisk kanske är fel ord egentligen.. Men ja.. ni förstår! Vi började på med städningen idag men jag vet inte riktigt vad som hände, städ-humöret smet iväg på eget äventyr. Så vi latade oss istället.

Jag satt precis och läste vad jag skrivit tidigare i bloggen och jag har insett att min blogg var mycket intressantare och roligare -06 och -07. Jag skrev mer då. Nu skriver jag aldrig något roligt. Kanske skulle jag ta och läsa igenom bloggen och lära mig själv lite?

Nu ska fingrarna få vila lite efter dagens motionsrunda på tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vilka härliga bilder!

Postat av: Milla

Måste instämma med föregående talare.

2008-07-16 @ 03:13:49
Postat av: Linda

Härliga bilder där när Elvis flyger i luften :D

2008-07-16 @ 09:26:27
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback