Packning

Sitter här och funderar på vad som ska packas. Jag har packat ned litegrann iallafall men tänkte skriva upp vad som måste med så att jag inte glömmer någonting!


Till barnen:

  • Blöjor
  • Ombyten
  • Välling till Elvis + flaska (gör iofs inget om vi skulle glömma det, han kan ju äta macka eller något annars)
  • Ersättning + flaska till Ella (blir ju inge bröstmjölk för henne ikväll)
  • Minifom (mot magknip) till Ella
  • Elvis gosedjur + kudde
  • nappar
  • Tandborste och tandkräm till Elvis

Har jag glömt något nu, tro? Måste försöka packa ihop det här nu så att jag inte glömmer något om det blir stresspackning senare, haha! "Har vi glömt något nu? Nej, nu åker vi! ooooops.. kanske skulle packat blöjor!" Drygt om vi skulle behöva köpa nya blöjor till båda barnen för att vi inte orkar åka tillbaka (hem) 1,5 mil, haha!

Till oss är det ju lättare:
  • kläder
  • Tandborstar
  • Smink?
  • Kameran
  • bröllopspresenten

Båda barnen sover just nu så det är väldigt lugnt och stilla här i huset för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback