Björn Rosenström

Igår badade jag för första gången  sedan Elvis föddes, jisses. Jag som alltid varit en badmänniska innan. Det var iallafall lika hemskt som jag trott att visa sig i bikini och jag plågades varje sekund men det var helt klart värt det. Det var så mysigt att få bada tillsammans med Elvis och hur skönt är det inte att svalka sig? Jag struntade förresten i bikinin som var för liten och körde på svart BH och svarta trosor istället.

Ikväll ska barnen sova hos deras farmor och farfar medan vi är på parken och Björn Rosenström ikväll. Så därför sitter jag här med lite ångest just nu men det går väl över när jag fått reda på att de sover senare ikväll. Vi ska åka iväg och lämna dem vid halvsex och sedan blir det att sitta med grannarna tills vi delar på taxibussar till Bollnäs. Hoppas på en trevlig kväll!

Nu måste jag hänga lite tvätt och packa allt som barnen ska ha med sig. Uppdaterar med lite bilder i helgen! Kameran får dock stanna hemma ikväll, tråkigt nog.

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Fnyz

härligt då ses vi på parken :-D

Postat av: Lina

Hur hade ni det på parken? Dags att uppdatera lite :D

2008-07-28 @ 17:01:50
URL: http://dahl0f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback