Dubbelcheckar

Elvis har nyss åkt iväg för att leka och ha roligt med alla barn och dagmammor. Jag ska strax riinga till barnmorskemottagningen för att se om jag har rätt tid i skallen för idag. Jag är väldigt bra på att minnas datum och tider utan att behöva kolla på lappen förrän samma dag, måste ju dubbelchecka! Det dumma nu är väl att lappen är borta och jag vill vara säker på att jag inte kommer dit fel tid. Kvart över två har jag för mig att jag ska vara där iallafall och då tar jag nog bussen vid halvtvå härifrån. Det är i och för sig den nästa buss efter halvnio som går. Dumt att det inte går en buss mellan de tiderna.

Jag vågar inte hoppas på att David kommer hem förrän han och Kent kört minst i två timmar från Malmö. Sist vände de efter en timme så man vet ju aldrig. Vill inte bli besviken igen!

Nu är det två minuter kvar tills telefontiden börjar och jag ska leka efterhängsen pensionär som ringer på direkten!



Uppdatering: Jag hade fel med 15 minuter, det var inte kvart över två utan det var halvtre. Så det hade inte gjort något om jag åkt dit tills dess heller eftersom jag vore där lite innan bara. Good, då vet jag det nu och kan ta bussen vid halvtvå.

Sova en sväng innan det är dags att göra sig klar för att åka in till Bollnäs?





Elvis väntar på dagmamman
95949-225695949-2255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback