Helgen i bilder

Tjenamors allihop!
Här sitter jag skittrött i vår svarta soffa och lägger in bilder från gårdagen och även några från dagen idag. Jag hoppas att ingen tar illa upp av att jag lägger in bilder och om det är så att någon som är med på bilderna absolut vill att jag tar bort dem så gör jag självklart det!


Firande hos mig (lördag)


Tack för en kanondag!




Lördag kväll (Hos mina föräldrar):


Vi  sov hos mina föräldrar eftersom vi skulle till Bollnäs ändå på söndagen för att fira min syster i efterskott och hennes dotter Julia i förskott. Elvis kusiner Ängla och Julia sov också där och Elvis trivdes i deras sällskap!



Söndag (hos mina föräldrar):



Pannkakslunch!




Söndag (hos Syster och hennes familj):








Magen:


V.27! Just i detta nu så sparkas det för fullt och det är ju mysigt!




Nu blev det tok för sent för att hinna skriva något jättelångt inlägg, tyvärr. Vi ska upp tidigt eftersom Elvis ska iväg tilldagmamman kl 08.00 så jag måste hoppa i säng nu. Imorgon kan det bli lite fler ord.


Natti!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! i efterskott.. ehum... och tack för lite inomhus-bilder... även om det är en massa folk i vägen ;)

Postat av: Elin

Himla roligt att få träffa er (trots att bilderna är lite hemska, men såna som jag blir nog aldrig nöjd ändå, haha) så det får man leva med! :D kram!

2008-02-04 @ 12:23:19
URL: http://sn0rpan.bilddagboken.se
Postat av: Lottiz

Men vilken fin mage du har fått! Hoppas att allt är bra med er. Här sparkar de i hela magen nu känns lite konstigt, när man är van att känna bara en i vanliga fall & nu känner man hur de båda busar:-D Kram

2008-02-04 @ 13:38:41
Postat av: Helen

Jättefin mage kaisa! :)

2008-02-04 @ 14:35:09
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: tess

den där elvis har verklige bus i blicken !

2008-02-08 @ 13:22:40
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback