Feber





Mitt i gäspningen..




Jag kände mig konstig i huvudet tidigare idag. Varmt tyckte jag att det var också och det värkte lite här och där på kroppen. Efter ett tag kollade jag om jag hade feber och det hade jag visst. Inte mycket men jag känner av minsta lilla eftersom jag är lågtempare annars.

Imorgon ska vi till Bollnäs för att väga Ella och sedan blir det till att fira min bror som fyller 19 år (grattis i förskott!).

Nej, usch.. Jag är alldeles för trött i skallen för att försöka skriva något mer och jag måste faktiskt springa iväg och pinka lite!

God natt!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Oh vilka bilder du tar blir så himla imponerad

Postat av: Linda

Hoppas att febern lägger sig. Inte nå roligt att vara sjuk e... Söt hon e, Ella, med tummen i munnen :)

2008-08-14 @ 09:34:09
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud vilka otroligt fina bilder!!

Hoppas att du blir frisk oxå:)

kram kram

2008-08-14 @ 14:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback