Fastklistrad och nördig

Elvis söver och här sitter jag. Inte ett dugg förvånade va? Jag bor vid denna dator varje kväll. Fastklistrad och nördig!
David är kvar på jobbet även fast han egentligen skulle ha slutat kl 16 men vi får se när de slutar. Han gissade på att de skulle vara klar vid kl.22. Jag som hade tänkt att han kunde köpa med sig en pizza hem till mig (han fick ju!) men jag vet inte vilka som har öppet då? Milano sa min
kära mor och det stämmer nog.

Ja just det ja! Jag har gjort några pytteförändringar på designen på bloggen. Tog bort färgen bakom rubriken, ändrat storlek på rubriken och ändrat storlek på texten i varje inlägg. Så tryck på tangenten F5 om det inte syns!

Vad har hänt idag då?
Inte mycket alls faktiskt. Jag och Elvis sov middag mellan tio och halvett (Elvis somnade dock kvart i tio) och sedan blev det lunch när vi vaknat. Senare på eftermiddagen efter att vi gjort ingenting alls blev det en dusch för mig och bad för Elvis. Vi har väl mest gosat och suckat över det hemska vädret här ute. Jag har iallafall kört igång tvätt ikväll så någon nytta har jag lyckats med!

Alldeles strax börjar programmet Barnmorskorna och det är väl det och Top model jag tänkt kika på ikväll. Det dumma är väl att de börjar kl.21 båda två men jag får se slutet av Top model iallafall då.


Jag kände för svartvitt idag!

95949-2863


Kommentarer
Postat av: Karro

Gud va söt han är! :)

2008-04-09 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback