Veckan

Skrivlusten tog semester precis när jag bestämt mig för att skriva ett inlägg, skulle jag tro iallafall. Bra tajming? Njae va! Jag försöker dock knåpa ihop något iallafall.

I helgen gjorde vi inte så mycket, vad jag minns iallafall, men vi fick lite besök på lördagen iallafall. Först var det Inga, Pelle och Moa (Davids föräldrar och syster) som kom hit för att fika lite. De hade med sig wienerbröd (jag har ju aldrig något hemma) och jag hade kaffet kokat när de dök upp. Trevligt med påhälsning!

Lite senare dök mina föräldrar upp också. De var på väg till husvagnen och valde att åka denna väg så att de kunde kika in en sväng. Jag skriver likadant här - Trevligt med påhälsning!

Igår åkte jag med mina föräldrar hem till dem när de var på väg tillbaka till Bollnäs och jag stannade där tills imorse. Skönt med lite sällskap på kvällen faktiskt och Elvis får det lite roligare också. Hur kul kan det vara att umgås med sin tråkiga mamma hela dagarna? Vi kikade på en norsk skräckfilm som gick på tv.

Vid halvelva kom jag hem i morse. Jag bestämde mig för att åka hem då eftersom Jan skulle jobba och Mamma skulle iväg till trönö. Resten av dagen har enbart varit tråkig och jag har tyckt synd om Elvis för att jag har varit tråkig. Vet inte vad det är med mig idag, helt nere. Fast det blir väl så ibland - Att man måste ner och kravla lite på botten ibland.

En vecka kvar tills David tänker brumma hemåt igen. Denna vecka kommer antagligen gå ganska fort eftersom det händer lite mer än andra veckor, så det gör inget.

Det som händer i veckan är iallafall:

  • Imorgon - Träffa handledaren på arbetsförmedligen första gången. Uff, läskigt.
  • OnsdagFira Ida (bekanta till familjen)
  • Torsdag - Elvis till dagmamman. (Han skulle egentligen dit imorgon men dagmammans dotter är fortfarand sjuk och Elvis har ju inte varit hemma hos vikariedagmamman någon gång. )
  • Fredag - Elvis till dagmamman och jag ska på ultraljud igen eftersom det blev lite tidigt förra gången. Jag bytte ju ultraljudstid till en vecka innan och antagligen kommer jag att backas en vecka i hur långt gången jag är och då tyckte hon att det var bättre att fastställa datumet nu på fredag istället eftersom jag var på gränsen till hur långt gången man ska vara vid ultraljudet, om jag backas alltså. Vi får se hur det blir! Skoj med ett till ultraljud iallafall!
  • Lördag - Fira Barbro (Jans mamma, lillebrors farmor) som fyller 80 år!


usch jag är så frusen av mig ikväll. Och John Blund har gett sig fasen på att han ska få mig till sömn typ nu, nyss. Jag står emot! Iallafall en stund till.


Sweetie.

image2025





Nu är humöret konstigt nog bättre. Kanske för att jag har pratat i telefon med min kära mor och David? Haft något att göra? Haha. Fy vad lång tid det tagit att uppdatera detta inlägg, jag skyller på telefoner och television!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan vilken snygg bild på elvis du har då! Alltså den du hade "redigerat lite" :P haha..
Skit frän ju :P

2007-11-28 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback