värdelös, misslyckad och hemskt

Jag hade tänkt skriva ett glatt och trevligt inlägg med fina bilder ikväll. Tyvärr blir det inte så eftersom mitt humör ligger och kraffsar på botten. Min förlovningsring är borta! Min oersättliga viktiga ring!! Ångest........

Först var jag helt säker på att jag måste ha tappat den inomhus men nu när jag letat och letat överallt så blir jag mer och mer rädd för att jag ska ha tappat den utomhus. Ringen har blivit lite stor för mitt finger nu när jag gått ner lite i vikt och ramlar lätt av. Nu när jag tänker efter så var det till och med kallt om händerna när vi var utomhus, jisses, måtte den vara här inne!

Anledningen till att jag var ganska säker på att jag tappat den inomhus är för att jag upptäckte att jag tappat ringen när det lät som om jag tappade något i köket. Det måste ju bara ha varit ringen! Var tog den vägen? Och om jag skulle ha tappat den ute så borde jag ha märkt det tidigare eftersom jag alltid håller på att pilla med den när den sitter PÅ fingret. Fy, jag mår uruselt!

Man känner ju sig rätt värdelös, misslyckad och hemskt......

Skriver imorgon istället, håll tummarna för att ringen hittas! Fy, om jag inte hittar den så dör jag...... Det känns så tomt på mitt finger och det känns faktiskt som jag sa till David;
- När han är borta så har jag ju honom på mitt finger iallafall men nu är han ju inte hemma alls... i mitt hjärta dock.

Kom hem och ge mig en kram David!


Våra ringar
image1933




Kommentarer
Postat av: Annki

Hej sötis! Jag har taggat dig. Läs mer på min blogg www.annkis.blogg.se Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback