Rockkväll

Jag skrev ett inlägg alldeles nyss som jag var på väg att uppdatera men sladden till laddaren råkade åka ur och eftersom jag inte har batteriet i (för att slippa slita på det i onödan) så dog datorn och allt jag skrivit försvann.

Jag sitter iallafall bänkad i soffan framför televisionen som visar Idol. I mitt knä sitter datorn fint och jag kikar runt lite på nätet och skriver blogg samtidigt. Det är rocktema på Idol ikväll och det är helt i min smak, min musik! De ska till och med sjunga två låtar var, kan det bli bättre?

Jag lade precis in bilder från kameran för att se om jag hade någon bild att dela med mig av. Har jag helt fel om jag säger/skriver att ett inlägg blir så mycket roligare om det är bilder med? En enda bild gör inlägget så mycket mysigare. Så jag ska titta i mappen nu för att se om jag har något att bjuda på.


Elvis kikar på sin spegelbild i fönstret


En gladfis i duschen!


Tittar frågande på duschslangen, väntar på vattnet kanske?



Tittar på tv?





Idag körde vi med en tretimmars middagssovning igen och det var riktigt skönt. Annars så lekte vi eller tittade på tv som vanligt. Jag har nog förstört Elvis med mitt tv-tittande men det är ju ett tidsfördriv om dagarna när David är borta. Tvn står på så man kan kika lite om det är något bra medan Elvis leker med sitt. Om man inte städar eller något annat viktigt då förstås.

Nu ska jag kika runt lite på julklappar och leka med julkortet i photoshop.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback