Tvätt, sömn och motion

Elvis är precis nerbäddad och alldeles strax sover han nog. Han var jättetrött eftersom han inte sovit någon middag alls efter lunch. Gav honom sista alvedonen som fanns här hemma så vi måste köpa mer imorgon. Verkar klia väldigt mycket i munnen på honom. Hoppas att det är sista tanden som är på väg nu, för en stund. Han måste ju få vila munnen lite.

 Jag har precis kört igång en maskin med tvätt och väntar nu på att klockan ska bli sju. Jag har nämligen planerat in lite motion där.  Vi åt på max idag, rackarns. Det var inte så bra, men aja. Det är ju en början att bli bättre med motionen iallafall. Vi orkade helt enkelt inte ställa oss och laga lunch då vi precis var på väg. Hade glömt bort att äta. Så ja, snabbt och gott blev det istället.

Nu ska jag titta till Elvis och köra igång Tv'n för att cykla lite. Det blir nog Vänner som jag svettas till ikväll, nice.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men shit va tänder han får ;)
Men kul såklart :) Kram

Postat av: Ein

hej hej! ett tips köp flytande alvedon så kan ni stryka det på tandköttet när det verkar göra ont på honom.
Kram

2007-05-16 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback