Gooooodmorning!


Godmorgon gott folk! Eller ja, det är väl eftermiddag nu. Eftersom det var min sovmorgon idag så sov jag ända till halvett, snacka om sömntuta! Idag händer det inte mycket alls faktiskt. David ska väl träna ikväll som vanligt. Jag hoppas på att vi hinner göra någonting iallafall. Kanske borde jag hoppa in i duschen och göra mig klar om vii ska hinna göra någonting? David sover lite just nu. Elvis vaknade jättetidigt imorse och David gick inte och la sig igen då Elvis somnade om.

Snart börjar det närma sig lördag och det är lite blandade känslor. Jäkligt skoj att gå ut och träffa fok osv men ändå jobbigt att vara utan Elvis. Det går nog bra förhoppningsvis, det gör det ju alltid tillslut och Elvis är ju jättesnäll som vanligt då han sover borta.


Jag fotade Elvis lite idag och måste ju lägga in bilder på sötnosen vår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback