Zombie

Rackarns dag till att vara lång! Jag antar att det blir så då vi varit hemma hela dagen och inte gjort något alls. Otroligt skönt på ett vis men ändå väldigt långtråkigt.

Elvis fick prata med David idag (jag slog på högtalarfunktionen) och jäklarns vad han skrattade och viftade med armarna. David fick nog hemlängtan. Fast det får han varje gång jag skickar MMS till honom på Elvis. Han vill helst inte att jag gör det, tror jag. Han får sådan hemlängtan då. Han kommer hem imorgon iallafall och struntar i att jobba över. Det som är bra är att han blir ju hemma längre då. Nästa gång han drar iväg på jobb blir om en och en halv vecka, måndagen efter midsommar alltså. Jag undrar hur Elvis reagerar imorgon då han får syn på David. Han är ju så mycket äldre nu än sist David var borta på jobb, i Norge.

Just nu vilar jag ögonen på TV-serien Ghost whisperer samtidigt som jag skriver lite här. Den serien gillar jag starkt och det är skönt att det ibland är något bra på TV också.  Eftersom dagen varit lång gör jag nog kvällen kort och lägger mig i sängen för att sova gott strax efter GW slutat.

Imorgon ska jag städa innan David dyker upp tänkte jag. Det ska bli hur skönt som helst att få hem honom igen. Även om det går jättebra med Elvis och så själv så är det ju skönt att bli avbytt ibland.

Jag har druckit tok för lite vatten eller vätska över huvudtaget idag känner jag och ska nog ta ett stort glas innan jag lägger mig. Iskallt vatten, härligt!

Igår ringde det på dörren här och jag såg att det var några från Jehovas vittne då jag kikade ut genom titthålet. Jag kände verkligen inte för att öppna så jag struntade i det. Idag var det någon som ringde på dörren igen och gav sig fasen inte heller. Ringde på klockan fem gånger och sedan knackade tjejen som stod utanför dörren på också. Det var en ung tjej som jag inte kände igen så jag antog att det var en försäljare eller någon från Jehovas. När jag sedan tittade ut genom fönstret såg jag att det var en tjej med en portfölj så jag vet fasen inte var hon var ifrån. Jag hade fortfarande inte lust att prata med någon. Mest för att jag inte kan säga nej till försäljare vilket även svarar på varför jag inte svarar i telefonen då det är självklara försäljarnummer.

Nu slutade GW.. Trist! Det är en film som börjar på femman nu också som jag egentligen skulle vilja se men det är frågan det.. Borde lägga mig eftersom jag är trött och vill kunna kliva upp utan att se ut som en zombie.

Nej nu blir det massa vatten ned för halsen och sedan ska Johnnyboy få söva mig (John blund! Så att det inte missuppfattas, haha!) Om jag nu inte väljer att kolla lite på tv...

Söv gött!

David + Kaisa
=


95949-1251



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback