Vi köpte en bil

Godkväll gott folk!
Idag tog vi oss ned till cafét Mr.Bean på stan för att träffa Andreas som är hemma i Bollnäs (Eller ja, hemma för honom är väl Arbrå). Där åt vi lite lunch och snackade massa. Trevligt, trevligt!

Efter att vi ätit och pratat klart blev det dags att åka till Anki och Jim (syrran och hennes man, fast var bara Jim hemma) för att titta på och provköra bilen som vi funderat på att köpa av dem. Vi bestämde oss för att köpa den. Det som är bra är att vi kan dela upp betalningen eftersom de inte ska använda de pengarna nu, de ska spara dem till utlandsresa (om jag förståt det rätt). Nice..

Ett besök hos mina föräldrar och min bror blev det också. Fick i oss tacos där också, tack och bock! Jättegott!

Tänk vilka härliga dagar det är nu sedan Elvis föddes. Att se den lille gofisen utvecklas varje dag är en stor gåva. Han charmar både oss och andra varje dag. Så himla go. Glad för det mesta och bara helt underbar!

Jag är lyckligt lottad som har två underbara herrar här hemma, underbara föräldrar, syskon och Davids familj är bra härliga de också.

Nu börjar det en film på trean, om en pojke. Jag tror att jag sett den förut men ska nog kika iallafall!

Lite pics!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback