sicken svacka

Tjenis!
Idag blev det lite städning och sedan åkte vi ut med bilen en sväng för att komma ut lite idag. Det blir så långtråkigt att vara hemma en hel dag. Elvis hade feber idag också.. fjärde dagen i rad. Han har aldrig haft feber så länge någongång och vi hoppas att det är borta imorgon. Hostar som en tok gör han också, trots att det hade lugnat ned sig i helgen.

David for iväg på träning vid 18.00 så då lekte jag med en lite småkinkig/trött Elvis. Jag kan ju säga att han somnade så fort jag la ned honom i sängen. Då David kom hem vid halvåtta gjorde vi en sen middag - Spagetti och köttfärssås! Gött  var det.

Nu gör vi inte mycket alls. Jag borde ta tag i cyklingen igen efter någon veckas svacka. Förhoppningsvis kan jag stolt visa mig i bikini nästa sommar iallafall.

Jag har faktiskt inte mycket mer att skriva idag, helt ordlös, haha!

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback