Ikea today

Datorn är igång igen och bilderna är kvar så allt är som det ska!

Idag fick vi något ryck och fick för oss att åka till Ikea då vi fick reda på att mina föräldrar skulle dit. Vi hade ju presentkort där på 500 kronor och det är ju inte helt fel! Blev dock lite mer handlat än för 500 kronor men det får man väl räkna med då det är Ikea.

Vi köpte




Fasen, nu kom jag på vad vi glömde att köpa. Sånna där barnlås-grejer till lådor och skåp. Damn it!

Elvis raggade på brudar hela dagen han. Snacka om att charma allihopa! En tjej flinade och flirtade han med fast vi gått förbi för längesedan. Skrattade och log till alla han såg tror jag. Hade David varit singel så hade Elvis fixat det där på en gång, haha! Har ni tänk på det förresten? Att killar med barn oftast är värsta tjejmagneten men det är då tusan inte så när det gäller tjejer.

Elvis drar sig upp överallt nu och kryper riktigt hela tiden. Det är så roligt att se. Han kan mer och mer för varje dag.





Jag vet att jag lägger in jättemycket bilder på Elvis hela tiden men är man stolt så är man! Och jag väljer ju ut bilderna från en jäkla stor hög. Nu valde jag t.ex bilder från en mapp med 79 bilder, från igår och idag. Jag knäpper så jäkla mycket bilder på honom att det är svårt att bara lägga ut en bild.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm.. jo tackar jag vet hur det är att knäppa mkt bilder :) hoho.. Men det e så det SKA vara, tänk vad glad man blir i framtiden att man knäppte så mkt då och då.. Just det ja! kram o glad midsommar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback