Grattis Noah!

Elvis vaknade kvart i fem imorse men det gjorde inte så mycket för vi hade världens mysstund i sängen. Jag fick både pussar, skratt och gos. Sedan blev det välling och vara vaken till  kvart i åtta. Det dumma var ju att elvis bara sov i en timme istället för de tre,fyra som han brukar.. Jag hade verklligen behövt dem idag!

Nu ska vi snart göra oss klara för att åka till Flugbo. Davids äldsta bror är hemma över helgen så vi ska dit och grilla lite.

Nej nu ska jag väl ta och skynda mig. Jag måste ju gå igenom "vad ska jag ha på mig"-fasen först också. Jalla jalla!

GRATTIS på ettårsdagen Noah! Tänk att det redan gått ett år! Vad stor du blir!

95949-1344

Kommentarer
Postat av: Lotta

Noah hälsar å tackar! ;) Ja han gillade presenten :D ha så kul i flugbo! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback