Två varelser i en lägenhet

Jahapp, då var vi bara två varelser i denna lägenhet igen. Den tredje for till skellefteå tidigare idag och jag skickade just ett sms till honom för att höra om han är framme. Förhoppningsvis har de kommit fram. Stackars David kör hela vägen själv eftersom Wesslan inte har körkort. Att köra bil i sju timmar är nog inget att hänga i julgranen.

Igår var det Getostcafé hos Davids föräldrar och ja, det lockade verkligen folk! Det var full rulle där hela tiden faktiskt. Jättemysigt! Och jäkligt gott med getost!

För en stund sedan gjorde jag ett försök med att lägga in bilder från kameran. Jag tänkte att jag skulle hinna lägga in dem innan batteriet tog slut helt men icke! David fotade så jäkla mycket igår så tar ju så lång tid att lägga in bilder och batteriet orkade inte hålla ut en stund till. Runt 280 bilder är det som ligger i kameran. Han gick runt och fotade precis alla som var där han tror jag. Kul att han gillar kameran iallafall!

Frågan är ju nu om jag ska lägga in bilderna om en stund då batteriet är laddat igen eller om jag ska göra det imorgon? Det är en fråga som nog besvaras på något vis! Det märks väl. Jag lägger in dem i detta inlägg iallafall. Antagligen blir det ikväll redan. Texten kommer att uppdateras nu när jag skrivit klart iallafall, orka vänta med att uppdatera.

Efter att David sagt hejdå till oss idag så hälsade vi på mina föräldrar och min bror. Blev bjuden på grillat, riktigt gott! Tack och bock! Där spenderades alltså eftermiddagen. Ängla, Julia och pappa Jim kikade förbi också. Härligt att träffa småtjejerna igen (mina systerdöttrar).

Nu fick jag ett sms från hjärtat där han berättar att han kommit fram och precis bäddat ned sig. Vad skönt det ska kännas för honom att äntligen ligga i en säng efter en lång bilkörning.

Nu ska jag hämta kameran och göra ett nytt försök. Det går nog bättre nu när batteriet inte känner sig lika tomt längre.


Getostcafé:


Today:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback