senaste dagarna

Hallå hallå!
I tisdags överraskade David oss med att komma hem. Jag förbannade mig för att jag alltid ska lista ut allt eftersom jag förstod att han skulle komma hem. Det jag inte förstod var att han skulle komma så tidigt - klockan halvåtta. Så jag hade ju lagt Elvis fem minuter innan han sprang in genom dörren och frågade om jag hunnit lägga Elvis. Snacka om att få dåligt samvete, haha! Jag sa inget om att jag visste att han var på väg förrän han dök in genom dörren då fick han minsann höra "JAG VISSTE DET!!". Jätteskönt att han kom hem två dagar innan planerat. Mitt hjärta är hemma!

I Måndags skulle jag och Elvis ha umgåts med Sandra och Kevin men det sköts upp till tisdagen. Istället tog jag en promenad med Nini och det blev stan en sväng. Väldigt trevligt och roligt att träffa Nini och hennes son Fredrik eftersom det var ett tag sedan. På tisdagen så blev det stan med Sandra och Kevin. Lika trevligt det med!

Elvis "pratar" mycket mer nu och det är alltid något ljud som fint kommer ut ur hans mun. Det är aldrig tyst på den pojken inte! Idag frågade jag honom var hans näsa var och han gjorde inget alls till svar, istället frågade jag var min näsa var och då pekade han glatt på min näsa! Riktigt duktig. Han gjorde det flera gånger så det var ingen slump, på David också. Så kui att han förstår mer och mer!

Imorgon ska vi skriva på kontraktet för huset och sedan till banken för att ta handpenningslån! Senast den 1a november bor vi i hus! Känns riktigt bra även fast man blir lite uppstressad över att behöva flytta på alla skitsaker vi har i vår ägo!


Ni som brukar läsa min blogg ofta har nog förståt att min bärbara dator ibland brukar dö mitt i surfningen (eller vad man gör) lite då och då, och efter ett tag dö helt. Då brukar jag ju installera om själva windows-mappen så att bilderna finns kvar.. Denna gång installerade jag om som vanligt för att sedan bränna ut alla bilder som jag fortfarande inte har lyckats gjort. Det dumma nu var att den inte går att få igång nu, trots tre ominstallationer. USCH! Alla bilder från april och framåt ligger där. Ska ta med hårddisken till Flugbo och hoppas på att jag kan bränna ut dem där på något vis! Men har ju alla vitkigaste på riktiga bilder, iallafall fram tills förra veckan. KLANT!!


Snart börjar filmen på femman som jag hade tänkt att titta på så nu måste jag skynda mig att lägga in bilder! Kan tyvärr bara lägga in från igår och idag eftersom de andra ligger på den bärbara.

Nu blev det här väldigt snabbt skrivet, tråkigt nog. Hoppas att jag får mer tid i helgen att skriva.

FAN nu börjar filmen.. jag får uppdatera detta inlägg med bilder när den slutat eller under reklamen.

huj!

Uppdaterar (00:20) :




Inte så roliga bilder kanske men de andra är i den bärbara datorn som tidigare skrivet.

Nu hör jag hur sängen viskar mitt namn och mitt huvud dras mot kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback