Pub som öppnar 07?

Nu kom jag på en riktigt smart idé. Varför är inte krogen öppen på morgonen? Det är ju då man (iallafall jag) är som smalast. Magen sväller ju som tusan på kvällen. Skiljer många centimeter för mig, morgon och kväll. Tänk vad bra. Krogen öppnar klockan 7 på morgonen och då är jag mitt smalaste och lättaste jag? WOHO! Då skulle självförtroendet vara lite bättre iallafall? Kul att vara lite smalare en kvart på morgonen, haha.

Haha. Fasen vad illa, men tänk vad bra det skulle vara om det var tvärtom. Att det var så att på kvällen så vägde man minst och inte var svullen alls. Fast ja, det kanske bara är min mage som sväller....?



Kommentarer
Postat av: Lotta

min med min med! :( kan skilja flera cm! suck! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback