mått

Jag vägde mig igår, en dag för tidigt och vikten var oförändrad sedan förra veckan. Hade hänt lite på centimetrarna iallafall. Jag är ändå nöjd eftersom jag bara åt och gick som jag skulle i en halv vecka och sedan blev det lite mat hos mina föräldrar i helgen och promenaderna/cykelturerna uteblev. Så om jag bara ligger i som tusan och är jäkligt seriös så borde jag gå ner massor. Det vore jäkligt bra eftersom jag har massor med kilon och centimetrar som väntar på att befrias. Det dumma är dock att jag inte har någon bra mat hemma tror jag. Måste handla!

MAGEN
Vid naveln: - 1cm
Midjan: - 2cm
där jag är som störst: -3cm

ARMAR
längst upp, armvecket: oförändrat
mitten av överarmen: - 0,5cm

BRÖST : - 4cm (om jag minns rätt, hade inte skrivit ned men annars 2cm)

LÅR

innerlåret: -2cm
mitten: oförändrat

VADER

oförändrat

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, vad duktig du är!!!
Vad gör du för att gå ner?

2007-08-09 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback