Provscrappat

Jag kunde inte sova inatt. Hur pigg som helst tvingade jag mig mot sängen iallafall vid tvåtiden. Låg och vred på mig tills fyra då Elvis vaknade. Han blev pigg för att jag var på dåligt humör och pratade högt då jag muttrade över att han vaknat precis då det kom en lite gnutta trötthet. Han somnade med mig i sängen och vid sex vaknade han igen. WOHO, en och en halv timmas sömn och så var det dags att kliva upp. Elvis vaknade så tidigt för att han i princip sovit sedan halvsex. Så han sov ju i tolv timmar som vanligt men blev lite tidigare alltihopa.

Det dröjde innan han ville sova förmiddag men vid halvnio så slocknade vi båda två. Vid halvtolv vaknade Elvis och David som precis klivit upp fick ta hand om Elvis. Själv så snarkade jag vidare till halvtre (!). Snacka om att ha sovit bort dagen.

David var jättesduktig och snäll idag iallafall. Han städade och pyglade i köket han. Jag gjorde däremot inget alls. Men imorgon ska vi ta och städa iallafall



Ikväll testade jag att scrappa lite snabbt och här är resultatet.
 Själv vet jag inte vad jag tycker faktiskt. Man stirrar ju sig blind.


95949-876

Jag tycker om den här bilden på David och Elvis.
Elvis är 9 dagar på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var jätte fin ju!

2007-04-25 @ 05:46:22
Postat av: Pylle/Elin

du är ju super duktig dne är jätte fin. Kram

Postat av: Fnyz/Hanna

jättefin!! syns då inte att det är din andra!! superfint!

2007-04-25 @ 10:28:04
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback