En liten keps

Godnatt allihop!
Snart dags för att John Blund ska få göra sitt nattliga jobb och tro mig - han har varit på mig flera gånger ikväll.!
Jag har dock inte gett mig och snart dyker han väl upp igen.

Idag var vi ned på stadens torg för att leta fram en keps till Elvis. Sagt och gjort, minuter efter att vi kommit ned på stan hade Elvis en kepa på sitt lilla huvud. Sötnosen.

Jag kom just på att det är min sovmorgon också, härligt! För er som inte vet så kör vi varannan morgon = sovmorgon.

David ska ringa företaget han jobbar åt imorgon för att höra om de har nå jobb på gång snart. Egentligen skulle han åkt i onsdags men eftersom projektet där var slut så är han hemma, skööönt!


Nu slår det precis över till midnatt och jag tackar för mig.
Sussa sött och dröm för tusan inte nå snuskigt! Eller ja, lite går väl för sig.
Okej, okej! Alla får drömma om vad de vill. Får man inte bestämma något här? =P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback