Jag mår illa..

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,876148,00.html

FYFAN! Stackars tjej. Jag finner inga ord till hur arg jag blir av att läsa om sådant. Dessa jäkla pedofiler.
Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur jag känner och tycker om sådant skit, men jag bespar er det. Ni ska inte behöva läsa så många svordomar på en och samma gång. Det är varken bra för hälsan eller världen överhuvudtaget.


Nu ska jag göra mig klar och sedan dra iväg i jettan till föräldrautbildningen. Det är sista gången idag.
Vi har beställt tid för faderskapsintyg också, vad duktiga vi är! Jag uppdaterar väl senare ikväll skulle jag  tro.



Man kan inte lära sig åka skridskor utan att göra sig löjlig.
 George Bernhard Shaw




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback