Så ska det låta

95949-2806
Charmtroll..

Godkväll! Det är Så ska det låta på televisionen och det som underhåller oss i denna röda kåk ikväll. Elvis är vaken och diggar han också. Det syns verkligen när han gillar en låt.. han stampar i takt, klappar händerna eller dansar på ett roligt vis. Han ser dock riktigt trött ut nu och som David just sa - Han ser berusad ut pojken våran.

Imorgon ska jag försöka ta tag i att packa BB-väskan men om jag känner mig själv rätt så blir det nog inte av. Jag är ganska kass på att göra som jag tänkt, åtminstone när det är något jag måste göra.

På torsdag bär det av till Gävle för att träffa läkaren inför snittet och få fram ett datum. Mina föräldrar ska passa på att åka till Ikea den dagen så det blir både snittdatum och Ikea, riktigt nice! Jag hoppas verkligen att läkaren tänker på att Elvis dök ut i v.37+5 och tar med det i beräkning av datum, som barnmorskan sa att de brukar göra. Känns så trist om det ska behöva starta innan när jag ändå inte får slutföra en vaginal förlossning. Jag har redan gått igenom en hel förlossning och snubblat på mållinjen, det var i och för sig bra för då fick jag känna på det också förutom själva utpluppet!

Jag ska låta ögonen vila mot så ska det låta nu så slipper de bli alldeles snurriga av att zappa mellan datorn och tv'n hela tiden. Det slutar i och för sig alldeles strax, trist.


Uppdatering 30 min senare:
Vi har precis fått en övertrött Elvis att somna. Och ja, ni som har barn vet hur det är med övertrötta barn.. omöjligt att ha dem vakna och nästintill omöjligt att få dem att somna. Kastar sig runt i sängen och bara gråter. Vi låg i våran säng och försökte få honom att slappna av. Efter en stunds gnäll tar han tag i sin kudde, som låg mellan våra kuddar, och drämmer ned den i sängen igen lite argt för att sedan lägga sig ned och tvärslockna.. Det såg lite roligt ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kunde inte motstå denna underbara pojke så jag har sparat ner bilden på min dator. Jg hoppas att det gick bra.Å du kaisa du vart ur vacker med mörkthår. Man ä ju mörk själv o jag ä ju vacker Ha Ha Ha.

2008-03-29 @ 08:37:34
Postat av: Camilla

Vad söt bild på Elvis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback