30 år gammal navelsträng

Jag och barnen sov en väldigt lång middag på eftermiddagen idag. Elvis slocknade vid kvart övertolv men jag och Ella höll oss vakna till ett-tiden och sov sedan till klockan fyra, haha! Det är så skönt att Elvis verkligen kan sova jättelänge om jag sover middag också. Om han vaknar efter en  och en halvtimme så går han bara in och lägger sig bredvid mig istället, skönt. Om jag är vaken så brukar han höra mig och sover max två timmar men det är ju också bra nog länge.

Vår bvc-sköterska var imponerad över att jag faktiskt lyckas få dem att sova middag samtidigt. Jag är väldigt tacksam över att de gör det och passar på att njuta nu för man vet ju aldrig om det ändras när Ella blir lite äldre och Elvis kanske slutar sova middag snart, man vet aldrig som skrivet..

Det blir nog ingen kryssning med Sandra och Klas som vi hade tänkt. De fick nio små valpar mitt i Kevins kalas i helgen, haha! Så efter oktober någongång blir det med dem isåfall, då flyttar vovvarna hemifrån. Det är nio små pitbull terrier och jag måste tusan dit och kika lite på dem. Men ingen vovve för oss nu, vi har fullt upp med två barn redan och behöver ingen till liten. Vore hur mysigt som helst men jag måste försöka tänka utöver det, den ska ju tas hand om också. Kanske när barnen är lite äldre!


Vet ni förresten vad jag läste om i ett forum förut? Det var en tjej som var helt förtvivlad för hon hade fått sin mans 30år gamla navelsträng av sin svärmor, i en liten ask. Hahahahaha......Stackars tjej. Svärmodern menade säkert väl men usch.

Nu ska jag fortsätta med mitt tittande på sex and the city.
God natt hörrni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, hur i allsindar kan elvis somna på kvällen när han sover middag i 4 timmar? HÖGST två timmar har bvc sagt till mig är "normalt"..?

2008-08-19 @ 23:26:52
Postat av: Linda

Sex and the City är typ världens bästa serie :) Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback