Kaisa Avslöjar

Hej hallå!
Helgen har varit kanontrevlig! Massa god mat tillsammans med trevliga människor. Igår skrev jag att vi skulle vara hemma igår men ja, det gick ju som det gick. Vi blev så uttråkade igår så vi åkte till MM för att köpa Glass och chokladsås som vi delade med Mamma och Jan i deras husvagn. Där var vi i en och en halv timme för att sedan åka hemåt igen.

Jag tror minsann att jag har glömt att erkänna en sak!
När vi var på föräldrautbildningen sist berättade vi stolt att Elvis aldrig ramlat ned från våran säng medan många andra sa att deras barn hade ramlat ned. Helt stolta var vi över att Elvis aldrig lyckats ramla ned. Och vad händer då dagen efter? Jo Elvis ramlar ned från vår säng! Jisses! Så han fick en bula och ett blåmärke i pannan, stackarn. Jag som tyckte att vi var så bra... haha..

Elvis har sovit jättebra de två senaste nätterna nu. Det känns som att han är sig själv igen. Han har inte vaknat en enda gång på nätterna. De senaste veckorna har han vaknat minst en gång men det var ju antagligen för tänderna. Och nu när han haft tänder på gång så har han vaknat sammat tid på morgonen även om vi lagt honom senare på kvällen. Men igår då vi la honom nio eftersom vi kom hem då så vaknade han kvart i tio idag, lyx! Snacka om att David fick sovmorgon ändå, trots att det var min!


Nej nu ska vi nog försöka komma på vad vi ska göra av dagen. Måste även försöka få i oss någon lunch.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback