"tillfälligt fel, försök igen senare"

Vill du ringa mig? Nejnej! Det går inte. Möjligen får du höra en röst som säger så fint "tillfälligt fel, försök igen senare", eftersom våran telefon med Telia inte fungerar för tillfället. Fråga mig inte varför, jag är lika ovetande som du. Kanske tror en liten tomtenisse att det är april och försöker skoja till det lite med ett aprilskämt? Eller möjligen har jag pratat sönder den? Nej, det är nog bara ett "tillfälligt fel".

Eftersom varken jag eller David har pengar på våra mobiltelefoner fick min kära mor äran att ringa och felanmäla. Hon fick knappa in telefonnumret och sedan gjorde de en mätning och den automatiska rösten sade att de hittat ett fel och det skall vara återställt den 29e (!!!???). Ajaj, sa sjömannen.



Alldeles precis läste jag i en annan persons blogg och denne människa ställde sig frågan om han/hon var konstig för att inte ha sett 'sex and the city" någonsin. Jag ställer mig frågan
- Är det inte konstigare att aldrig ha sett grease??
Jag vet en person som aldrig någonsin sett en gnutta av filmen grease. Det är väl ändå liiiiiiite illa iallafall? Inget fel, för detta är inget påhopp eller liknande, menar istället att det nog är lite underligt iallafall? För de flesta har väl sett den, eller? skeeetansbra ju.  Måste även tillägga att 'sex and the city' också är bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback