Vilka är ni?

Här får ni lite blixtbilder:




Pappa försöker stå och pinka men Elvis är så nyfiken och rycker i benet.

Godkväll!
Jag har precis kikat på Ghost whisperer på televisionen och det var väl det som underhöll mig ikväll. Jag gillar den serien starkt! Ikväll körde de dock med att man får se fortsättningen nästa vecka och det gillas inte. Jag vill ju se NU!

Idag var Elvis iväg och lekte lite med dagbarnen hos sin dagmamma medan jag och Ella hade lite egentid. Hann följa med grannen och hennes dotter till Bollnäs en sväng också.

Det går så fort med Ella. Nästan för fort. Hon blir så himla stor, lillflickan. Hon sysselsätter sig med att leka och ta på grejerna i babygymet och prata med sig själv. Att skratta är något hon börjat med också om vi busar med henne och man kan ju inte göra annat än att le! Alla som är förälder vet hur det är att se sina barn le och skratta - ovärderligt! Och snart kan vi börja med smakportioner... redan!? Stortjejen...

Och Elvis, våran andra charmtroll, är ju inte bättre han! Jag försöker springa allt vad jag har för att ligga jämsides med tiden men den rusar långt före mig hela tiden. Han blir ju två år den 3e september, för tusan! Det dröjer inte länge alls tills han kör moped och odlar skägg, haha!

Vet ni förresten vad jag blir väldigt irriterad på? Ett företag som ALLTID skickar inkassokrav på påminnelseavgiften. Nu så råkade vi betala lite försent men innan påminnelsen dykit upp i vår postlåda. Det står ju alltid på dessa att man ska strunta i den om vi redan betalat och då struntar vi såklart i den. Men vad gör de då? Jo de jäklarna skickar ett inkassokrav på påminnelseavgiften och då får vi slutligen betala 210kr extra, fastän vi redan betalat räkningen innan påminnelsen kommit. BAAAAAH! Så har de gjort flera gånger.. Vi får allt ta och prata med dem.

Förresten! Ni får gärna svara på denna (om ni vill):

  1. Ålder?
  2. Bor?
  3. Hur hittade du min blogg?
  4. Vad fick dig att stanna/vad får dig att vilja fortsätta läsa?
  5. Är det något du vill att jag skriver mer om?
  6. Är det något du tycker att jag "borde" skriva mindre om?
Jag är så himla nyfiken! Om ni vill får ni gärna lämna era bloggadresser också så får jag någonting att läsa om kvällarna!



God natt och sov gott hörrni! Nu ska jag gå och lägga lite tyngd på min sida av sängen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

18.

Bollnäs.

Genom andras bloggar tror jag, intressant att läsa om dina söta barn och din roll som en ung mamma.

Fortsätt skriva så som du gör, alltid lika roligt att läsa.

(jag har ingen egen blogg)

2008-08-21 @ 22:47:36
Postat av: Catta

Hallo! Jag läser!!! Är 27 år bor i Hällbo som du kanske redan vet! Tycker d e kul å läsa om vad ni gör om dagarna å se på dina jättefina foton!! Fortsätt skriva som du gör tycker jag! Du skriver bra! Ha en bra helg! Kram

Postat av: Angelica

Hejsan! Jag är 27 år och bor i Skog, men du känner ju till mig lite redan :) Jag minns faktiskt inte hur jag hittade din blogg, kanske genom lunar. Eftersom våra söner nästan är precis lika gamla så är det roligt att läsa om vad som händer med er och vad ni gör :) Roligt att du lägger in många fina foton, det gör bloggen mer "levande" Trevlig helg!



2008-08-22 @ 08:01:29
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anonym

19

Bollnäs

Vet inte, din blogg kom bara upp förr när man sökte på bollnäsbor och du uppdaterade ofta.

Jag tycker det är jätteroligt att läsa din blogg, du skriver jättebra och det är roligt att följa barnens utveckling! Jag tycker inte du ska ändra något i bloggen.

Jag har ingen blogg själv.

2008-08-22 @ 08:14:52
Postat av: eva sturesson

Och jag hittade dig för du är min dotter och jag är 54år. Jag älskar att se mina barnbarn på bild hihi haha

2008-08-22 @ 09:17:27
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag såg att du hade skrivit om det i några inlägg och då tänkte jag att precis så är det för mig med! Vi uppdaterar kanske för sent på dygnet? hehe



Kan ju svara på frågorna också när jag ändå kommenterar.

24 år och bor i Granbo. Jag hittade nog din blogg genom att du hade kommenterat i nån annans. Jag gillar att läsa om vad ni hittar på med barnen och vad Elvis gör för bus om dagarna! Och så gillar jag att du lägger ut många fina bilder!

2008-08-22 @ 09:40:02
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Elin

20år

Stockholm

Jag hittade din blogg eftersom vi gick i samma klass och är vänner än!

Det allra bästa sättet att iallafall försöka hänga med lite vad som händer när man inte längre bor kvar. Även om du hela tiden skriver att du inte har något roligt att skriva om tycker jag det är jätteskoj att läsa om just din vardag för det är ju de jag undrar över vad du sysslar med. :)

Så jag tycker du ska fortsätta som du gör och uppdatera ofta, så jag har något att läsa när jag kommer hem efter jobbet ;D

Kram på dig!

2008-08-22 @ 22:20:41
URL: http://elinsvang.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är 25 år och bor på Hedhamre i Bollnäs. Jag tror jag hittade din blogg genom att du kommenterat i någon annans som jag läser :) Jag tycker att din blogg är jättebra och varierad och rolig att följa, så fortsätt som du gör och uppdatera ofta :) Kram

2008-08-23 @ 09:51:31
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

21år, Gävle. Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg , skulle tro att det var genom någon annans blogg. Jag tycker att det är kul att läsa din blogg för att det är mycket bilder och för att du är ärlig. Jag tycker också att du ska fortsätta som du gör =) Lycka till med allting! Jo just det, du vet ju inte vad du vill jobba med men jag tror att du skulle passa som undersköterska eller något liknande jobb. Jag tycker iaf att du ska jobba med människor =)det verkar passa dig!

2008-08-23 @ 12:40:08
Postat av: Caroline

1. Ålder?: 23

2. Bor?: Sandviken

3. Hur hittade du min blogg?: Kommer inte ihåg, men började läsa ca 1-2 månader innan Elvis kom till världen och läser fortfarande.

4. Vad fick dig att stanna/vad får dig att vilja fortsätta läsa? På sättet du skriver. Fängslande, ärligt och roligt, vardag, tankar osv.

5. Är det något du vill att jag skriver mer om? Fortsätt precis som du gjort innann.

6. Är det något du tycker att jag "borde" skriva mindre om? Nej

2008-08-23 @ 22:17:08
Postat av: Sofie

26

Göteborg

Genom ngn gemensam bekant tror ja de va

Ditt sätt att skriva på och dina finfina bilder gjorde att jag fastnade :)

Nej, de tycker jag inte.

2008-08-24 @ 10:05:20
URL: http://www.sofies.se
Postat av: Fnyz/Hanna

Ålder? - 24år

Bor? - Voxsätter, bollnäs

Hur hittade du min blogg? - hmmm, genom nån annans blogg eller fl eller nått



Vad fick dig att stanna/vad får dig att vilja fortsätta läsa? - massa fina foton å rolig läsning.



Är det något du vill att jag skriver mer om? - oj, skirv gärna hur de gick med din "scrapbookingkarriär" ;-)



Är det något du tycker att jag "borde" skriva mindre om? - näää du borde skrivba mer överlag ;-p

2008-08-24 @ 18:28:49
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Frida

21 år och bor i Hällbo.

Jag hittade till din blogg genom FL när Elvis var bebis. Det är så roligt att följa eran vardag och det är extra roligt med alla fina bilder.

Jag tycker att du skriver jättebra som det är just nu, men du kan ju alltid skriva mer om vad du tycker och tänker om saker och ting. Du ska absolut inte skriva mindre om nåt!:)

Ha de bra

2008-08-25 @ 10:41:22
Postat av: lina

Ålder? 22

Bor? bollnäs

Hur hittade du min blogg? genom lunar tror jag.

Vad fick dig att stanna/vad får dig att vilja fortsätta läsa? härliga bilder och du skriver bra

2008-08-25 @ 17:45:28
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback