Silence

 

 

God kväll!

Dagen idag har bestått av att hänga upp bilder på familjecentrum. Det är några från projektet jag gjorde när jag gick gick projektåret. Jag ska ju ha utställning med de bilderna (+ några nya ) i Söderhamn också. Jättekul att familjecentrum också ville att jag skulle hänga dem där. Spännande som tusan.

sedan hämtade vi barnen och begav oss hemåt. David drog iväg för att hjälpa mina föräldrar att flytta så jag och barnen gjorde en kladdkaka och städade lite, med betoning på LITE.

Nu dregglar barnen kudde och jag ska slänga ihop en engelskaläxa. Ja, jag pluggar ju på komvux just nu. Jag hade tydligen inte grundläggande behörighet,  som jag trodde, så jag fixar det nu. Jag hade bara 86 % godkända ämnen (dumt att vara skoltrött!) och man ska ha 90 %. Så tji fick jag när jag sökte högskola.

Imorgon blir det skolan för två lektioner och sedan till familjecentrum med tre bilder till och några skyltar där det står "Barns nyfikenhet" på. Så folk liksom förstår vad temat är ;)

Förhoppningsvis får jag hämta ut nya kameran också. Så den ska jag minsann leka med i helgen. Vill prova lite med reflexskärmen jag köpte tidigare i somras med, har inte blivit av riktigt. Det blir ju en jäkla skillnad och är ett himla bra hjälpmedel!

Nu ska jag göra den där jäkla engelska-läxan så jag kan bege mig till sängs någongång och börja gruva mig för att behöva prata engelska inför folk imorgon. En jäkla massa prat på de där engelska-lektionerna. Silence, det tycker jag är ett bra ord!

God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Erik Jr

Ännu ett grattis från mig till utställningen!

Ser fram emot din premier på Mazarin. Den tänker jag absolut inte missa!

Postat av: nathalie

Jösses vad söt hund! :)

2010-10-07 @ 10:51:17
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback