Massa spännande!


Slänger in några bilder på barnen lite snabbt!


Nu var det toklängesedan IGEN. Rackarns alltså!


Kan börja med att berätta att några av mina bilder ska bli publicerade i tidningen FOTO. Endera i numret som kommer ut den här månaden, eller nästa. Jag vet inte säkert än när! :)

Och några bilder från projektet ska hänga på familjecentrum i Bollnäs ett tag och sedan drar jag vidare med dem till min egna utställning på Galleri Mazarin i Söderhamn 11/12 - 2010 - 7/1 - 2011 :D Förhoppningsvis har jag tagit några nya nyfikenbilder då också.

Och jag har beställt en ny kamera. Jisses! Massa spännande!


Jag klurar fortfarnade på det här med fotoblogg eller om jag ska försöka få igång den här bloggen istället och fortsätta som vanligt, eller som förut kanske man skriver.


Nu ska jag dreggla kudde och klura vidare på allt jag måste fundera på.

Ha det gött!




Kommentarer
Postat av: barbro eriksson

Bra att du är tillbaka Kaisa, har saknat dej..

2010-09-15 @ 18:04:40
Postat av: Barbro Eriksson

Trevligt att du är tillbaka,saknat dej..

Så stora barnen blivit,alltid roligt att läsa

det du skriver.

2010-09-16 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback