ett år sedan


Ella och Elvis för exakt ett år sedan 8/5 - 08



Tjenamors!
Här är vi friska igen och nu hoppas jag att det fortsätter så!
Imorgonkväll blir det till att dra iväg till Arbrå för att fira Amanda som fyller år. Så då ska vi grilla lite och parta litegranna, riktigt skoj!

Och ja.. hemsidan blir nog aldrig klar. Tar mig aldrig tid för att sitta och fixa ett bildgalleri någongång. Måste försöka fixa klart det här nu så att jag slipper ha just den stressen liggandes i skallen.

Elvis undrar vad allt är för något hela dagarna. "vad är det här då?" frågar han om allt, haha! Och Ella lilljäntan har blivit så himla stor och jag bara känner att tiden går alldeles för fort. Snart är jag 45 och barnen har flyttat hemifrån för längesedan......

Och nu ska jag bränna en skiva till Elins brorsa och sedan stånka upp till sängen för att sova. Men det behöver jag nog knappt skriva längre för det ska jag ju alltid göra när jag har avslutat ett inlägg, haha!

Sov gott!





Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag är in på din hemsida varje dag men inget nytt än:) Jag ser verkligen fram emot att få kika in där när det är färdigt:)

Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback