Haren


Ser ni haren? Hann inte få bättre bilder än sådär, haha!


Jag kan upplysa er om att Ella smittade mig. Jag frös ju så himla mycket igår och hade lite feber när jag skulle lägga mig. Vid halvtre vaknar jag av att jag måste göra "nummer två" och efter det så kräktes jag, hualigen! Men idag mådde jag jättebra och har inte kräkits något mer. Började frysa för ett tag sedan igen och har febergräns så vi får se om det tänker bli en lika natt som igår eller om magsjukan helt enkelt gått över, förutom nummer två.. som förhoppningsvis är bra imorgon!

Usch vilken rolig information ni får, haha! Har man dåligt med roliga händelser så får man dela med sig av mindre trevliga.......eller?? ;)

Vi tog en tur med bilen idag för att spana efter lite djur att fota i skogen (himla trökigt att vara fast här hemma hela tiden nu när jag och Ella varit sjuka). Det enda djur vi såg var två harar som sprang in i skogen men en lyckades jag få med på bild, lite halvt iallafall.


Jag avslutar med samma som alltid - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helen

vilken söt hare. haha. jo men jag spar inte på äckelinformation heller. Tycker min blogg bara handlar om diarre nuförtiden. haha. Hoppas vi båda mår bättre snart så vi får skriva om andra härligheter istället. haha. Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback