Stationär


Den här underbara bilden tog David på Elvis när han var ungefär 18 timmar gammal, på BB!

Nu ni hörrni! Nu har jag minsann dator igen. Min lillebror var snäll och lånade ut sin stationära till mig. Riktigt ovant att sitta vid en stationär hela tiden när man är van vid bärbar sedan något år tillbaka. Men mycket bättre med vanlig skärm när man håller på med bilder egentligen!

Det trista är ju att jag hade "mina" bloggar sparade i en mapp på den datorn, på firefox, och nu finns ju inte den kvar så nu får ni bombadera mig med kommentarer och era bloggar så jag inte glömmer bort någon! Vissa minns man ju adressen till men absolut inte alla.

Ikväll ska jag försöka fixa klar hemsidan. Måste installera alla program på denna dator först bara så ska jag försöka sätta fart sedan! Vore ju himla roligt om jag fick den klar.


Vi har klarat oss från magsjukan än så länge och det känns riktigt skönt. Så hittills är det bara min bärbara datorn som fått lida av Ellas magsjuka.

Iförrgår trodde vi förresten att magsjukan var över men igår så kräktes hon två gånger på förmiddagen igen så tydligen håller det i sig ännu.  I lördags kräktes hon ju några gånger på förmiddagen och sedan ingenting förrän igår (måndag). Så nu får vi se om det börjar gå över snart. Blir säkert ingen inskolning alls denna vecka och Elvis är hemma han med. Vore ju dumt om han skulle vara smittbärare och smitta ned alla hos dagmamman.

Ni får förresten gärna säga till om ni vet någon bild som ni tycker att jag borde ha med på hemsidan!

Kommentarer
Postat av: kristin

åh sån ljuvlig bild! tack snälla du för din kommentar, den gjorde mig så glad :) hmm, ska klura lite på bilder...men ja vet att ja älskar den där när elvis kokar kaffe i den leriga vattenpölen, hihi. stor kram

Postat av: Helen

jag har alla mina bloggar på bloglovin så jag inte missar att läsa när någon uppdaterat :) sån underbar bild, är fortfarande facinerad över hur något kan vara så sött efter att de har varit ihopklämd i en liten mage. haha. :)

kram

2009-05-05 @ 18:43:56
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback