Satsa?



Jag är ju fortfarande riktigt kass på att slänga in uppdateringar här. Jag är lite sådan..Att om jag blir stressad över att jag måste göra vissa saker, som att uppdatera här, så blir det inte av alls. Just nu har det varit hemsidan och bloggen. Och inte har det blivit något gjort ändå, haha.

Slänger in några blandade bilder iallafall i väntan på att jag ska bli en superbloggare, eller vad säger ni? haha!

Jag har förresten funderingar på att  starta eget inom fotandet eftersom jag ändå har lite fotoförfrågningar lite då och då, och istället satsa helhjärtat på det. vad tror ni om det? Ge mig era tankar!  Kör jag hemifrån så har jag knappt några utgifter alls och kan då  hålla låga priser och jag levererar alla bra bilder på skiva, högupplösta. Eller om de vill ha riktiga bilder också. Vad tror ni? Ska man våga satsa?

Ska  försöka rycka upp mig ur  min bloggsvacka och ge er en massa bilder och meningar från vår vardag. Bara jag kommer igång igen så går det ju galant!

Kommentarer
Postat av: Frida

De låter som en jätte bra ide. De är klart du ska satsa! Du har ju inget att förlora....de är bara å köra på:)

Kraaaam

Postat av: Jenny

Ja, verkligen! Det är en jättebra idé och har man talang, som du så är det klart man ska satsa. Blir dessutom inte så mycket pendling om du jobbar hemma.

2009-05-02 @ 09:47:50
URL: http://jennylinneamalm.blogspot.com
Postat av: sandra

Jag tycker också att det låter som en jättebra idé!

2009-05-02 @ 15:41:51
URL: http://sandramariewestberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Satsa! Jag bor i Edsbyn, men jag skulle lätt åkt till dig för att fota min son för du gör jätte fina bilder!

2009-05-02 @ 20:37:14
Postat av: Helena H

satsa Kaisa!! du är jätte duktig, och alla vill väl ha vackra bilder på sina barn tex. :)

2009-05-02 @ 21:36:25
Postat av: Anonym

Ja våga =)

2009-05-03 @ 09:15:36
Postat av: Hanna

Satsa :)

2009-05-03 @ 20:36:29
URL: http://mammihanni.blogg.se/
Postat av: kristin

underbara bilder och jag älskar när du delar med dig av dom!!!



starta eget? helt klart, för jag tycker du har en otrolig talang och känsla för fotandet!! you go girl ;)



KRAM

2009-05-03 @ 21:34:42
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback