kräktes på datorn


kräkfian!


Ella fick magsjuka igår, stackarn. Vi har klarat oss bra från det innan för elvis har aldrig haft det. Det måste vara över 10 år sedan jag hade det med. Hoppas verkligen att vi slipper undan!

Hon kräktes bara på förmiddagen igår och sedan har hon kört på bajsrace.

En av hennes kräkningar hamnade iallafall på min dator och nu är den död. Som tur var så hann vi slänga över allt viktigt till den externa hårddisken innan den gav upp helt. Så just nu bloggar jag från vår handdator, eller vad den heter. Och hädanefter lär jag få slåss med david om den stationära datorn, haha!

vi får se hur det blir med dator. Känner att jag behöver en egen så jag kan fixa klar hemsidan när som helst utan att vara stressad över att david vill sitta och göra sitt med.

Jag måste förresten tacka för alla underbara kommentarer! Så himla kul med respons och jag ska allt bättra mig jag med på att skicka iväg kommentarer.
Den här minidatorn har inget tangentbord utan den dyker istället upp ett i displayen och jag pekar på bokstäverna med pekpinnen. Med andra ord så blir det drygt att knåpz ihop långa inlägg, haha.

God natt med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback