Sminkad


Mina charmtroll (bilder tagna idag)!






Igår

När mamma Kaisa tittade bort i två sekunder så hann  Elvis med att sminka sig med vattenfast mascara.
- Cooling!
Sa han när vi tittade i spegeln tillsammans,haha!


Tjenis!
Fy vad trött man kan vara ibland och ikväll är en riktig sådan kväll. Men några meningar ska jag väl lyckas få ihop innan ögonen ger upp?

Denna vecka har vi upptäckt hur duktig Ella  är när hon vill ner från soffan eller en trappa. Hon vänder på sig och backar ned, gofisan!

Och Elvis är så himla gulligt artig. "Nej tack, det är bra!", "Taaaack mamma/pappa!" och så är det något mer han brukar köra med men det kommer jag förstås inte på nu,haha! Han hjälper mig med Ella också, idag höll han fast hennes ben när jag bytte blöja och sa "Ligg still Ella!". Gofisen.

Finns så himla mycket att skriva om barnen egentligen men vid denna tidpunkt på dygnet så är det inte allt för lätt att komma ihåg allt man tänkt ta med!

Ikväll släckte vi hela huset under earth hour. Jag och David tände lite ljus och drack ett varsitt glas vin,myspys.

Nu tänker jag låta ögonen få som de vill, god natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha:) Vad duktig Elvis är...dom ser allt dom små rakarna:)

Ha de bra!

Postat av: livet ur min synvinkel

det har du ju helt rätt i, härlig tanke! :) hihi, elvis verkar vara ett riktigt busfrö han! o du, ja älskar bilden när han kokar kaffe i den där vattenpölen, snälla visa det igen. hoppas du haft en skön söndag med familjen!

2009-03-29 @ 17:49:00
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Malin

Truls tackar! :) Tiden går alldeles för fort, snart är det Ellas tur!

2009-03-29 @ 20:25:23
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback