Flina?


Jag frågade om han kunde flina... och det kunde han minsann!


Elvis "pratade i telefon" med en kompis...


Gofisan.

Godkväll!
Jag kom på att jag har glömt att skriva att Ella kan ställa sig upp utan stöd och har gjort det några gånger sedan hon var nio månader. Jag blev en aning förvånad eftersom Elvis lärde sig det efter att hanhade lärt sig att gå, så jag har ju inte förväntat mig att hon skulle göra det innan. Hon kör fortfarande med max tre steg när hon ska gå och bara om hon absolut måste, haha. Så vi får se när det släpper och hon vågar knata på riktigt.

Riktigt skönt med helg! Då är ju David hemma och umgås med oss. Vi ska nog inte göra något speciellt och det kan vara rätt skönt det också. Förutom på söndag för då ska jag fota Carinas (Syster Ankis kompis) barn, så det ska bli kul att få öva lite mer!

Appropå syrran - Hon har fortfarande inte fått lilltjejen ännu. Förra Onsdagen var hon beräknad till och sitter fortfarande hemma och väntar. Idag var hon till Mvc och gjorde ett ultraljud iallafall, skönt att få veta att allt står rätt till. Tror minsann att hon var öppen två centimeter så vi kan ju hålla tummarna för att hon dyker ut i helgen, istället för att låta mamma Anki gå över tre veckor (man får ju tydligen gå över så länge ibland!? Hualigen).

Näe, får inte ur något vettigt ur skallen så det är lika bra att sätta punkt här.. haha!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud dom är så söta barnen. Ella ser ut som en liten busunge :)

Postat av: Lisa

hihi vilka sötnosar!!

2009-03-14 @ 00:08:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon Kaisa! Helt otroligt underbara vackra bilder hos dig!!!!

Kikar in för att tala om att jag har länkat till dig i min Bollnäsblogg; finns en Barbro där som kontaktat mig och hon bodde som barn i "Slaktars"!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-14 @ 08:10:01
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: kristin

åh tack snälla rara!!! dina ord värmer gott, hoppas ni har en underbar lördag :) kram

2009-03-14 @ 15:52:12
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp det har jag: goolinda[email protected]

2009-03-14 @ 17:45:01
URL: http://lindadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback